تغییر در کادر فنی سیاه جامگان

"محمدرضا کلایی" و "محمد پژمانفر"در هیئت مدیره باشگاه"سیاه جامگان" جای خود را به"مهدی کاظمی‌اسفه"  و"مهندس رحمان نادری" دادند تا با اضافه شدن این دو نفر به جمع سه نفره "محمد رویانیان" و  علی و محمدرضا عباسی (مدیرعامل و مالک باشگاه) جمع تازه هیئت مدیره،رای به پایان همکاری"اکبر میثاقیان"به عنوان سرمربی دهند و "علیرضا مرزبان" را جانشین وی کنند.  
نگاهی به ترکیب جدید هیئت مدیره
در ترکیب جدید هیئت مدیره این باشگاه، نام "مهندس نادری" به خاطر رزومه ورزشی اش (پیش کسوت داوری فوتبال و همچنین رئیس اسبق هیئت فوتبال استان) بیشتر از دیگر عضو جدید این هیئت شناخته شده است(هرچند رحمان نادری نیز بیش از یک دهه است خود را کاملا از فعالیت های ورزشی دور نگه داشته  و صرفا به فعالیت های اقتصادی اش در بخش خصوصی سرگرم بوده است)اما درباره دیگرعضو جدید هیئت مدیره این باشگاه (مهدی کاظمی اسفه) تنها می‌دانیم وی سابقه ورزشی چندانی ندارد و بیشتر به  عنوان "کارشناس بازار سرمایه" شناخته می شود.
اصالتا اصفهانی است و سابقه عضویت در چند شرکت و موسسه اقتصادی را دارد.


بازخورد منفی و مثبت برکناری میثاقیان
 برکناری  میثاقیان با رای این هیئت مدیره ، البته بازخوردهای متفاوتی در جمع فوتبال دوستان داشته است. بسیاری معتقدند هیئت مدیره جدید باشگاه با این جابه جایی، در حق میثاقیان "ناسپاسی" و فراموش کرده  است وی در شرایطی که تنها شش بازی به پایان لیگ باقی مانده بود و کمتر سرمربی ای با توجه به قعرنشینی مشکی پوشان، حاضر بود هدایت این تیم را برعهده گیرد؛ این تیم را در لیگ ماندگار کرد و مسئولان این باشگاه، حداقل تا "نیم فصل" باید به وی "زمان" می دادند. گروهی نیز انتخاب مرزبان را با توجه به آشنایی اش با فوتبال روز و همچنین فوتبال استان و عملکرد قابل قبولش با"پدیده" در نخستین حضور در لیگ برتر، مثبت تلقی می کنند.اما باید دید "مرزبان" که سابقه مربیگری در تیم های سپاهان و پرسپولیس و سرمربیگری در تیم های پدیده، پیکان و خونه به خونه  مازندران را دارد، در عمل می تواند پاسخ گوی انتظارات مدیران و طرفداران فوتبال استان باشد یا خیر؟ گذشت زمان،پاسخ این سوال را به روشنی خواهد داد.
میثاقیان مدیرفنی شد!
"اکبر میثاقیان" از تیم فوتبال "سیاه‌جامگان" جدا و "علیرضا مرزبان"جایگزین وی شد.به گزارش فارس، میثاقیان که قبلا با صعود"پدیده"به لیگ برتر چنین جایگزینی را تجربه کرده بود، بعد از کسب نتایج ضعیف با سیاه جامگان در 9 هفته ابتدایی لیگ برتر، دوباره جایش را به "مرزبان"داد و پس از مذاکراتی  که صورت گرفت"مرزبان" با رای هیئت مدیره جدید این باشگاه قراردادش را امضا کرد و میثاقیان نیز به عنوان مدیر فنی انتخاب شد.
عنایتی: مرزبان از 2 ماه پیش، مرا می‌خواست!
همچنین کاپیتان اسبق تیم های"پدیده" و "سیاه جامگان" گفت: به خاطر "مرزبان" به کادرفنی سیاه جامگان اضافه شدم."رضا عنایتی" به "ورزش سه" افزود:می خواهم کنار "علیرضا مرزبان" مربیگری را آغاز کنم.او دو ماه پیش با من تماس گرفت و گفت اگر جایی برود ، می خواهد با من کار کند. من هم  فقط به خاطر مرزبان، حاضر شدم به کادرفنی سیاه جامگان اضافه شوم.وی در پایان گفت: دست مرزبان درد نکند که برخلاف خیلی ها روی قولی که داد،ایستاد. مطمئن  باشید هر کمکی از دستم بر بیاید برای مردم شهرم انجام می دهم.
سایر اخبار این روزنامه